איך בוחרים מוסד לימודים?

ilya-sonin-IsX2ZkbSk1Y-unsplash

איך בוחרים מוסד לימודים?

אז בשעה טובה החלטתם להתחיל ללמוד מקצוע בתחום אותו אתם אוהבים. איך תבחרו את המקום הטוב ביותר עבורכם ללימודים?

ריכזנו עבורכם מספר שאלות שתוכלו לשאול, ובאמצעות התשובות שתקבלו לבחור את מוסד הלימודים הטוב ביותר עבורכם.

  1. אצל מי אני לומד בעצם? בכל הקשור ללימודי מקצוע, חשוב מאוד לדעת מי מלמד אתכם בקורס. חשוב לבחור מקום לימודים שהמרצים בו הם בעלי ניסיון מקצועי עשיר, אך לא פחות חשוב מכך, בעלי ניסיון מוכח בהכשרת מטפלים ומאמנים.
  2. במה מתמחה מוסד הלימודים? חשוב לבחור במוסד לימודים המתמחה במספר קטן יחסית של תחומי לימוד. באופן טבעי מוסד שמתמחה במעט תחומים ישקיע משאבים רבים יותר בכל תחום. דבר זה יבוא לביטוי בהשתלמויות וסדנאות שמועברים למרצים, בהתאמת תכניות הלימודים לצרכי השוק באיכות ההכשרה ועוד. עם זאת לא מומלץ לבחור במוסד המלמד תחום אחד בלבד, שכן הדבר עשוי להצביע על ידע מוגבל.
  3. האם הכשרת מטפלים ומאמנים היא מטרתו העיקרית של המוסד? חשוב לבחור מוסד לימודים שהוקם במטרה לבצע הכשרה של מטפלים ומאמנים, ולא מוסד אשר עושה זאת "על הדרך", בדיוק כפי שבשביל לרכוש תואר אקדמי נלך למוסד אקדמי, וכשנחפש טיפול נלך לגוף המבצע טיפולים, בבואנו להתמחות כמטפלים או מאמנים יש לבחור מוסד שזוהי המוחיות שלו.
  4. איך זה מרגיש? חשוב מאוד להגיע למקום הלימודים ולחוש את האווירה בו. האם המקום נראה כמו מקום שתרצו ללמוד בו? האם המקום אליו הגעתם הוא המקום בו תלמדו? האם נראה שהתלמידים במקום הם חלק חשוב מהווי המקום?

שתפו עם חבריכם!

לקריאה נוספת

צור קשר

רוצים לשמוע
פרטים נוספים?

מדיניות פרטיות

דילוג לתוכן