אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס מאלפי כלבים

1

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס מאלפי כלבים

תמיד היה לכם חיבור מיוחד עם כלבים, והחלטתם להפוך את החיבור הזה למקצוע. אז חוץ מהרווח האדיר שבעיסוק במקצוע אהוב, חשוב לדעת: כשמסיימים קורס מאלפי כלבים, איך מתפרנסים מעבודה עם כלבים?

נקפוץ רגע לסוף – הצלחתכם הכלכלית כמאלפים מושפעת מיכולתכם לצבור מוניטין. ברור שזה לוקח זמן, אבל ישנם מספר כלים פשוטים מאוד, אשר אם תפעלו לפיהם תוכלו להאיץ את התהליך בצורה משמעותית (פרטים בהמשך). אז איך בעצם מתחילים?

אחד היתרונות הגדולים בעבודה עם כלבים  הוא מגוון השעות הרחב בהן ניתן לעבוד. לקוחות שונים יעדיפו לפגוש אתכם בשעות שונות. לכן, ניתן להחליט שבתור התחלה ממשיכים לעבוד בעבודה אחרת ומתחילים לבנות קריירה כמאלפים במקביל.

ומי שרוצה להיכנס ישר לעבודה עם כלבים? לפניכם מספר אפשרויות בולטות:

  1. עבודה עם כלבים בכלבייה – אפשר, ואף מומלץ, להתחיל את דרככם המקצועית בעבודה בכלבייה/ פנסיון. הרי בזמן שהקריירה שלכם מתפתחת, תצטרכו להכניס קצת כסף למחייה. עבודה בכלבייה תאפשר לכם חשיפה יומיומית לכלבים רבים, ולבעלי כלבים רבים. בחלק גדול מהפנסיונים והכלביות ישמחו הבעלים להפנות לעובדיהם לקוחות המעוניינים באילוף כלבם. יתרה מכך, העבודה בכלבייה תחשוף אתכם לאנשי מקצוע נוספים בתחום – וטרינרים, ספקי מזון, מגדלי כלבים ועוד. ו…אם נזכור שהגענו ללימודים מתוך אהבה לכלבים, מה יותר טוב מלבלות איתם כל היום?
  2. עבודה בחנות חיות/ מזון – אמנם כאן לא נבלה בחברת כלבים כל היום, אבל בהחלט נייצר הרבה תקשורת עם בעלי כלבים. בוגרי קורס מאלפי כלבים במרכז אופק לומדים לזהות הזדמנויות בהן ניתן לייצר שיחה מקצועית עם לקוח פוטנציאלי, ולהשחיל לתוך השיחה את היותנו מאלפים (רגע, לומדים לעשות את זה בקורס? התשובה – כן… פרטים בהמשך).
  3. עבודה עם כלבים כדוג ווקר – בערים גדולות בכלל, ובתל אביב בפרט, קיים ביקוש רב לדוג ווקרים. תוכלו להתחיל עסק עצמאי בתחום, או לחילופין להתחיל לעבוד באחת החברות הפועלות בתחום. חברות אלו ישמחו תמיד להעסיק עובדים בוגרי קורס מאלפי כלבים.
  4. עבודה בחברה ביטחונית – תופתעו לשמוע, אבל מרבית העבודה הביטחונית הנעשית בישראל עם כלבים, מבוצעת ע"י חברות פרטיות. בוגרי קורס מאלפי כלבים יוכלו להתקבל לעבודה ככלבן בחברות העוסקות בבדיקת מטענים במסופי גבול ובנמלים, ובחברות המבצעות תפקידי אבטחה שונים ברחבי הארץ. גם כאן נרוויח מההמצאות סביב כלבים כל היום, אשר תוביל לשיפור יכולת התקשורת שלנו עמם.
  5. התחילו לבנות את קריירת האילוף שלכם. הקימו אתר, דף פייסבוק וכו' (אנחנו נלמד אתכם בקורס בדיוק מה צריך לעשות) והתחילו לאלף. מאלף מתחיל ירוויח כ 250 ש"ח לשיעור של 45 דקות עד שעה. בחשבון פשוט, מאלף עם 8 אילופים בשבוע, ירוויח כ 8000 ש"ח בחודש! עם תחליטו שבשלושה ימים בשבוע אתם מרכזים אילופים בערב (או בשישי בבוקר), תוכלו מהר מאוד להרוויח יופי של משכורת נוספת, ובהדרגה להפוך להיות מאלפים במשרה מלאה. דרך אגב, מאלפים מנוסים, גובים סביב 350 ש"ח לשיעור כך שיש לאן לשאוף.

אז הנה לכם כמה אפשרויות לפרנסה מעבודה עם כלבים, בזמן שקריירת האילוף שלכם מתפתחת. התשובה לשאלה – איך אני מפתח את הקריירה שלי בתחום אילוף כלבים? במאמר הבא.

מרכז אופק מקיים מספר מסלולי לימודי אילוף כלבים וכלבנות טיפולית, לפרטים היכנסו לרשימת קורס אילוף כלבים שלנו.

שתפו עם חבריכם!

לקריאה נוספת

צור קשר

רוצים לשמוע
פרטים נוספים?

מדיניות פרטיות

דילוג לתוכן