ההבדל בין מאלף כלבים טוב למאלף כלבים מצליח

48

ההבדל בין מאלף כלבים טוב למאלף כלבים מצליח

אז בשעה טובה סיימתם לימודי אילוף כלבים. אמרו לכם בקורס שאתם מאלפים מעולים (אפילו השתמשו במילה תותח…), סיפרתם לכולם שאתם מתחילים לעבוד והטלפון – כאילו החליט לצאת לסדנת מדיטציה (הוא שותק…).אז איך בעצם מביאים לקוחות?

האמת היא שאם חיכיתם עד סיום הקורס כדי להתחיל להתעסק בזה, בזבזתם זמן יקר. ישנן מספר פעולות פשוטות שצריך לעשות בזמן הלימודים כדי לשנות את המצב ולהתחיל לעבוד מיד בסיומו (או אפילו קצת קודם).

  1. רשתות חברתיות – בשנים האחרונות הופכות הרשתות החברתיות להיות "האינטרנט החדש". לפייסבוק ישנה משמעות רבה בכל הקשור לחיפושים באינטרנט. סביר מאוד שחיפוש אחר מאלף כלבים יתבצע ברשתות החברתיות ולא בגוגל. לכן- היו חברותיים… בעצם התחילו כבר היום להגדיל את מאגר החברים שלכם. הציעו חברות לכמה אנשים ביום (כן, גם לסנובית מהתיכון ולמפקד מהצבא יכול להיות כלב). לא רוצים לערבב חיים פרטיים ומקצועיים? אפשר לפתוח חשבון פייסבוק נוסף וליצור הפרדה. בנוסף, אפשר ואף כדאי לתחזק חשבון אינסטגרם פעיל.
  2. מעצבי דעת קהל – כדאי מאוד שאנשי מקצוע בתחום הכלבנות יתחילו להכיר אתכם. כבר בזמן לימודי אילוף כלבים מצאו לכם וטרינר קרוב לקום מגוריכם, והתחילו לבקר אותו מדי פעם. אולי אפילו תתנדבו כמה שעות בשבוע/ חודש במרפאה. כך תחשפו לכלבים רבים, ותייצרו קשרים טובים עם וטרינר שבבוא היום יוכל להמליץ עליכם (לא להתרגש אם יש לווטרינר פליירים של מאלפים אחרים. אף אחד כמעט לא בוחר מאלף מפלייר).
  3. חנות החיות – מכירים את זה שכשנגמר המזון של הכלב מרימים טלפון ומזמינים? אז תפסיקו ! בפעם הבאה שנגמר המזון, לכו לחנות החיות ורכשו מזון באופן ישיר. יותר מזה – מצאו כמה שכנים בעלי כלבים והתנדבו לנהל עבורם את הקשר עם החנות. סביר להניח שתקבלו מחירים יותר טובים, ובנוסף, תיצרו קשר עם עובדי ומנהלי החנות שיוכלו להמליץ עליכם (גם שם יש פליירים, לא להתרגש). אם קיבלתם חולצה ממקום הלימודים שלכם, אשר מעידה על היותכם סטודנטים לאילוף, הקפידו ללבוש אותה כשאתם מגיעים לאותם המקומות.
  4. גינת הכלבים – מכירים את הנודניק הזה שאור לבעלי הכלבים האחרים מה כדאי להם לעשות? אז אל תהיו כאלה. לכו עם כלבכם לגינת הכלבים (לא לשכוח ללבוש את החולצה) והתחילו להפגין את יכולותיכם. אנשים כבר יבואו אליכם לשאול שאלות ולהתייעץ. זהו מקרה קלאסי בו יתכנו מצבים בהם לא תדעו ה לייעץ. זה בסדר גמור! תמיד עדיף להשיב – תנו לי לחשוב על זה, מאשר להמציא פתרון לא מוצלח (גם ללקוחות משלמים).
  5. משפחה וחברים – כמובן שהם ימליצו עליכם לכולם. אבל, בואו נגיד את זה ככה: המלצה כמו "יש לי אחלה מאלף בשבילך, הוא חבר ממש טוב שלי" לא אומרת עליכם הרבה כמאלפים. לעומת זאת המלצה כמו "יש לי אחלה מאלף בשבילך, אתה לא מאמין איך הוא עזר לי עם מוקי שלי" אומרת עליכם המון, ומעבירה את הפוקוס מהיותכם חברים טובים, להיותכם בעלי מקצוע טובים. אז מה אני אומר? תתחילו להראות למכרים ולמשפחה את מה שלמדתם בזמן לימודי אילוף כלבים. תנו להם להמליץ על היכולות שלכם דרך חוויה אישית שהענקתם להם.

אז הנה לכם כמה פעולות פשוטות שניתן לעשות בזמן לימודי אילוף כלבים כדי לייצר לקוחות אחריו. כמובן שישנם עוד היבטים עסקיים רבים לעבודה כמאלף כלבים. מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים מעניקים לכל תלמיד בקורס אילוף כלבים השתלמות מקיפה של מספר שבועות, בנוגע להקמה וניהול של עסק עצמאי בתחום הכלבנות והאילוף. לפרטים היכנסו לעמודי קורס אילוף כלבים שלנו.

שתפו עם חבריכם!

לקריאה נוספת

צור קשר

רוצים לשמוע
פרטים נוספים?

מדיניות פרטיות

דילוג לתוכן