תלמידי קורס אילוף כלבים של מרכז אופק מצאו בתים חדשים ל 22 כלבים!

13

תלמידי קורס אילוף כלבים של מרכז אופק מצאו בתים חדשים ל 22 כלבים!

מרכז אופק – תלמידי קורס אילוף כלבים  ארגנו יום אימוץ מדהים!
מאת: עמרי לבני – מנכ"ל מרכז אופק להכשרת מטפלים ומאמנים

לפני כמה שנים החלטתי לשנות את הדרך בה לומדים קורס אילוף כלבים בישראל. במקום המצב הקיים, בו היו התלמידים בקורס מתאמנים על כלבים שהגיעו מבתים, או כלבם האישי בלבד, החלטתי לקחת כלבים נטושים, ו"על הדרך" לעזור להם למצוא בתים.

במהלך קורס אילוף כלבים של מרכז אופק, עובדים הסטודנטים עם כלבים מעמותות שונות ברחבי הארץ. לכל כלב יש סטודנט אחראי, אשר עובר ביחד עם הכלב תהליך של אילוף אשר בסופו הכלב מועמד לאימוץ. השנה החלטנו להעמיד את הכלבים לאימוץ עוד לפני סיום התהליך. המשפחות שבחרו לאמץ כלב ידעו שהוא יישאר בחווה עד לסיום התהליך, ואף קיבלו הזדמנות לקבל הדרכה מצוות הקורס והתלמידים טרם לקיחת הכלב לביתם.

לזה אני קורא "win win":

המאמצים מקבלים כלב שמתאים להם בסבירות גבוהה, וזאת לאחר שצוות הקורס והתלמידים למדו את מאפייניהם של המשפחה והמליצו להם על כלב שמתאים לפרופיל שלהם.

תלמידי קורס אילוף כלבים זוכים ללקוחות ממליצים עוד לפני סיום הלימודים, וכן זכים לתרגל הדרכה של לקוחות וליווי בעת קליטת הכלב בבית.

וכמובן כמובן – הכלבים! אלו זוכים סוף סוך לצאת מחיי הכלבייה, לחיים מלאי חום ואהבה בביתם החדש.

השבוע יצאו 22 כלבים לבתיהם החדשים, וכ 30 כלבים חדשים התחילו את התהליך עם תלמידי קורס אילוף כלבים ויוצעו לאימוץ בקרוב.

לאחר האימוץ אנחנו – צוות הקורס והתלמידים, ממשיכים ללוות את המשפחות המאמצות. הטודנטים מבקרים את הכלבים בביתם החדש, ובמידת הצורך מגיעות המשפחות המאמצות לקבלת הנחייה נוספת בכלבייה.

בתחילת הקורס מתבצעת ההתאמה בין תלמיד לכלב בצורה אקראית ע"י הגרלה שמתבצעת בים הסטודנטים. לאחר מחזור הכלבים הראשון בוחר צוות הקורס כלבים באופן ספציפי לכל סטודנט. המטרה היא להתאים לסטודנטים כלבים שיאגרו את המקום בו הם יותר חלשים. לסטודנטים שצריכים לתרגל אסרטיביות נצמיד כלבים יותר חזקים ודומיננטיים, ואילו לסטודנטים אסרטיביים מדי, נצמיד כלבים שצריכים רוך ועדינות. המטרה היא לאפשר בסוף קורס אילו כלבים לכל סטודנט להתאים את עצמו לעבודה עם סוגים שונים של כלבים ולקוחות.

לפרטים נוספים על קורס אילוף כלבים של מרכז אופק

שתפו עם חבריכם!

לקריאה נוספת

צור קשר

רוצים לשמוע
פרטים נוספים?

מדיניות פרטיות

דילוג לתוכן